Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Ännu mera snö!!!

Publicerad 2010-02-03 19:29:09 i Allmänt

Vi har fått hur mycket snö som helst, och det slutar inte att komma! Om jag inte kom fram med vagnen förra veckan gissa hur det går nu. Spårvagnarna har upphört att köra, skolor har fått stänga, tak på hus har rasat ihop, bilar kör av vägarna. Vad mer kommer att hända innan snön slutar att falla ner över oss? Minus 23,1 grader har vi haft som kalast och 45 cm snö var det senaste jag hörde att vi hade här i Norrköping.

Imorgon ska vi igentligen till föräldrargruppen men kan tyvärr inte ta oss dit pga all snö. Det känns jätte tråkigt då både jag och Alvin tycker det är roligt att gå dit då det ger så mycket. Vi får ist sitta inne och mysa och busa! :D







Kommentarer

Postat av: syster

Publicerad 2010-02-03 22:04:06

åhhh vad jag saknar min lilla alv skrutt:(<3

Postat av: tessan

Publicerad 2010-02-04 08:58:04

ja detta väder är ju inget vidare. man tar sig inte framså vidare verst bra det är ju bara tur att vi har en pulka som hon kan åka i med och i går var det ju sanslöst gick ju inte ta sig fram någon stans och spårvaganar och bussar var instälda. men men får ta det som det är.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela