Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Alvin 9 månader

Publicerad 2010-02-25 09:29:37 i Alvin <3

Min pojke har blivit så stor. Den här månaden har det hänt så mycket i hans utveckling. Alvin har utvecklat sitt sinne för humor, Försöker sig på att gå, klättrar som en galning, äter vår mat och tuggar, dricker och äter i stort sätt själv, härmar ljud, letar efter det vi frågar om (som han känner till), ställer sig upp och sätter sig upp själv, kastar leksak med oss fram och tillbaks, Alvins säger "ti-ta" mm.



Alvins Fysiska utveckling
• Nyföddhetsreflexerna har försvunnit.
• Drar sig upp mot sittande, eller
kan sitta utan stöd.
• Kan stå med hjälp av en vuxen.
• Lär sig krypa.
• Kan resa sig med stöd.
• Kan jollra/härma ljud.
• Bankar leksaker mot varandra eller i golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela