Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Snön fortsätter falla ner över oss och him...

Publicerad 2010-12-17 21:28:48 i Allmänt

img_3744 (MMS)

Snön fortsätter falla ner över oss och himlen är precis vit. Okey inte just nu då kl är halv tio på kvällen men på dagarna! Det ser ju absolut ut som vi kommer få en vit och fin jul för idag är det exakt en vecka kvar till julafton. Julklapparna är klara här hemma, det som är kvar nu är julgranen. Den ska upp i veckan om vi har tur att få tag på någon! Bild på den kommer isf upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela