Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Idag har vi varit och hälsat på Förskolan ...

Publicerad 2010-12-10 11:43:36 i Allmänt

img_9057 (MMS)

Idag har vi varit och hälsat på Förskolan som Alvin ska börja på. Den ena kvinnan som arbetade där är en gammal arbetskamrat till min mamma så henne känner jag till. Den andra kvinnan som tog emot oss var också väldigt  go och trevlig. Det känns verkligen bra att Alvin ska börja där. Förskolan ligger nära skogen vilket de gärna utnyttjar speciellt på sommaren vilket jag tycker känns bra då jag vet att barnen får ut mycket av att vara där och att Alvin trivs i skogen. De har också en pulkabacke precis igemter som dom utnyttjar flitigt på vintern. Själva förskolan är jätte liten och lugn de har bara 24 barn där. Maten får de från en förskola som ligger några minuter ifrån som har egen kock.  Så den 11/1 så börjar vi inskolningen där vilket känns jätte spännande. Vi börjar ca 9 och går till ca 11 och den sista veckan till 14.  Tänk att Alvin ska börja på "dagis". :)

Kommentarer

Postat av: annelie gustafsson

Publicerad 2010-12-10 21:37:17

Vad kul att alvin har fått dagis plats

Det verkar vara ett bra dagis. Hoppas ni kommer

att trivas där och allt går bra

Ha en bra jul och ett gott nytt år.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela