Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Då var semestern slut

Publicerad 2010-08-16 14:04:45 i Allmänt

Back to reality. Nu är semestern över och vi är hemma i vardagen igen. Vi har haft 4 härliga veckor (trots att vädret kunde varit bättre) på landet. Sista helgen i Juli drog vi till Stockholm där vi shoppade, åt gott och drack drinkar på olika barer. Det var riktigt trevligt med fint hotell och allt. Självklart saknade vi vår Alvin balvin som hade det jätte bra hos mormor på landet.

Semestern har vi alltså spenderat ute i stugan i Abboreberg där vi har solat, badat, ätit gott och tagit många fina promenader.

Alvin har tagit sitt gåkörkort och går numera omkring istället för at krypa. I början var han så vinglig och söt och nu är han så säker och stolt. Mammas duktiga pojke!

Kommentarer

Postat av: MALIN

Publicerad 2010-08-16 16:37:15

Vad kul det måste jag få se i morron :D

Postat av: Veronica

Publicerad 2010-08-19 14:04:17

Låter som om ni haft en bra semester, härligt!

Postat av: sara - mamma till wilda

Publicerad 2010-08-22 12:10:14

Stora killen nu ju =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela