Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Alvins första tandläkarbesök

Publicerad 2010-08-26 09:55:02 i Alvin <3

Igår ramlade Alvin ur vagnen. Han sällde sig upp och föll rakt ner med ansiktet först. Han slog då i tänderna så han började blöda och blev sedan helt blå i tandköttet (inre blödningar). Nu dagen efter ser jag också att flärpen mellan de två översta tänderna har lossnat. Vi fick en tid till tandläkaren idag vid 15.00 då de eventuellt ska klippa bort flärpen och känna lite på tänderna (så de sitter som de ska). Såklart har jag redan kännt att de inte är lösa och tittat att de inte förflyttat sig men jag tycker det känns bäst att ett proffs får kika lite på det med.

Så nu ska min käre son till tandläkaren för första gången och det lär inte bli ett trevligt besök.


Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2010-08-26 12:54:51

Stackars lilla Alvin, det lät läskigt.

Postat av: Susanne (St)

Publicerad 2010-08-26 14:23:02

Meen stackars lilla Alvin, hoppas det går bra hos tandläkaren. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela