Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

ZZzzz..

Publicerad 2009-09-19 21:46:12 i Alvin <3

Här har vi två tröttisar som däckat i soffan! hehe.. :D Medans Jag, Richard och mamma tittar på hemvideon från Cypern znarkar Casey och Alvin brevid varandra. Får hålla lite koll på Alvin så han inte får en tass i huvudet. De är för söta de där!

Vad sugen man blir på att resa nu när man ser hur fint det var i Cypern. Tur att det inte är så långt kvar nu. Snart börjar vi väl med nedräkning. Vi tillbringade ju 2 veckor i Cypern och nu ska vi bara vara borta i 1 vecka i Spanien då det är svårt med att få hundvakt. Nu ska min systeryster ha Casey vilket är jätte snällt. Hade dock varit roligare om hon kunde följa med. =(

Jag och Richard var nere på H&M förra veckan och köpte en Superman pjamas till Alvin, tyckte den var så söt på honom! Igentligen ska vi inte handla mer kläder till honom då han har för mycket men vi kan inte låta bli. Söt blev han iallafall! :D

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-09-20 09:23:23

Snart är vi där!! Svårt att fatta! =) Låååånga hösten kvar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela