Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Mys och lek

Publicerad 2009-09-07 10:15:31 i Allmänt

I helgen var jag hundvakt åt syrans jackrussel Nellie. Så Casey behövde jag inte aktivera alls i helgen det skötte Nellie så bra. De är så roliga de där hundarna. De kissar och bajsar sammtidigt, äter och dricker tillsammans och ligger och myser ihop



Eftersom Nellie tog hand om Casey hadde jag mer tid med Alvin då R jobbade i helgen. Jag och Alvin lekte i Gymet som för övrigt är den bästa babysaken hos oss just nu. Där kan Alvin ligga och babbla och skratta medans han tittar på sina färgglada leksaker i gymmet. Roligast är ju såklart när jag är med honom och skakar på leksakerna och babblar med honom. Men han kan även ligga där i över 15 min utan att bli uttråkad så man hinner göra annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela