Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Mitt busfrö =)

Publicerad 2009-09-23 10:14:33 i Alvin <3

På morgonen har vi nu legat på mage för att träna musklerna så man kan börja krypa snart. Det blev en liten tittut lek av det. Varje gång Alvin vilade för att sedan orka sträcka sig upp igen sa jag "titt ut". =) När det inte var roligt längre så fick Alvin flyga. Det tycker han är roligt. Så vi skrattade och myste ihop hela morgonen. :D

Snart kommer Malin, då ska vi åka till Alvins moster för att se lägenheten hon flyttat in i.







Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-09-23 19:41:32

Tack för ikväll! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela