Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Första smakprovet

Publicerad 2009-09-22 14:24:37 i Alvin <3

Idag var vi på öppnaföskolan för att träffa lite bebisar. Nu var inte Richard ensam pappa med i gänget utan nu var det en till med. Det var ju lite spännande idag eftersom vi skulle göra pureer till de små. Vi gjorde pureer av potatis, broccoli, blomkål, palsternacka, morot, banan, mango, och melon. Bananen var helt klart Alvins favorit.

Medans vi mosade pureer låg bebisarna i "poolen"   som vi kallar det och myste.



Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2009-09-22 14:36:04

sötnosen nummer 1 hahah han gillar det mesta som sin far :)

Postat av: tessan

Publicerad 2009-09-22 22:31:02

vad rolgit att han tyckte om det då.. det gjorde inte olivia. men vi började med potatis och majs och blandade grönsaker.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela