Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Första föräldrargrupp träffen

Publicerad 2009-09-01 14:07:06 i Alvin <3

Idag är det första september och med det är hösten här. Man har kännt det i luften ett tag nu men graderna går ändå upp till över 20 grader ute. Skönt om vi får en härlig varm höst med. Vi har ju ändå haft några grader varmare än vanligt i sommar.

Idag var jag och Alvin på vår första föräldrargrupp träff. Där var det 4 små flickor och lille Alvin var ensam pojke. De barnen var oxå lite äldre mellan 6-8 månader men det va en tjeja som var 3½ månad. Där berättade vi om våra förlossningar, pappans engagemang osv. Lite intressant och kul att prata med andra som är i samma situation som oss.

Imorgon ska Alvin på 3månaders kontrollen, där ska han få vaccination, väga sig och mätas. Sedan blir det Ikea med Malin det ska bli jätte kul. Får skriva imorn om vad vi hittade för skoj! =)


Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2009-09-01 19:12:35

vad rolgit v ad är det för föräldragrupp om man får fråga? skulle rekomendera dig att ha febernedsätande till alvin hemma om du inte redan har det för dom kan få feber av sprutorna. Olivia reagera inget första gången men andra så fick hon feber och var gnälig men kommer gå bra. jo han kommer nog se lika dan ut d¨när han väl börjar ära mat.

Postat av: Lina

Publicerad 2009-09-01 20:30:56

Kul med föräldragrupp!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela