Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

190909

Publicerad 2009-09-19 11:07:29 i Allmänt

Igår blev det en fika i kupolen med kompisen och hennes dotter. Jag fick veta att de väntade ett till busfrö, grattis igen! =) Det blir nog roligt med ett syskon där med tanke på intresset för Alvin.

Just nu är det 30 grader i solen så det blir en långpromenad till skogen. Förhoppningsvist följer även syrran och Nellie med. Men jag har en känsla av att de bangar! Ikväll blir det grillat och det ser verkligen ut som att vädret tillåter det. Det är riktigt skönt ute, vilket sensommar väder! Hoppas det håller i sig ett bra tag till så att svininfluensan håller sig borta.



Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-09-20 09:22:03

Oh, vad roligt! Alla får =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela