Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

gipstavla

Publicerad 2009-10-09 12:14:13 i Alvin <3

I veckan  var jag och Alvin på öppnaförskolan. De har "babyöppet" på onsdagar då de har lite sång och fika mm. I onsdags gjorde vi gipstavlor av barnens händer och fötter. Alvin skötte sig jätte bra och avgjutingarna blev jätte fina, vilket mästerverk!. Det var inga problem med personalens hjälp. Nästa vecka skulle tavlan vara klar då får ni se hur fin den blev. Tavlan blir verkligen ett exklusivt minne för livet.

Här har vi en handavgjutning i sand. Här kan du beställa den.

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-10-09 20:46:56

Vad roligt med gipstavlor. Det är ju ett Måste! Ring imorgon om du vill ta en promenix!

Postat av: Jonathan

Publicerad 2009-10-09 21:32:10

Är det Alvins hand?

MVH Jonathan

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-11 19:42:09

Nej det är inte Alvins hand utan ramen med handtryck är ifrån en webbutik. Kul att du hittat till min blogg =) Mvh Sarah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela