Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Alvin -vilken modell

Publicerad 2009-10-29 11:33:19 i Alvin <3

Idag fotograferade vi Alvin i en studio på en fårfäll. Alvin log och skötte sig jätte fint. Lite dregel kom ju förstårs helatiden vilket var lite jobbigt att torka bort när man försökte få honom att se glad ut. =) Jag valde att ha Alvin naken trots att jag klädde upp honom fint med POP kläder. Allt han hade på sig var hans fina halsband han fick av hans gudfar. =) Jag lägger in bilden på bloggen så fort jag får hem den.

Har också köpt en tripp trapp stol till Alvin. Den är verkligen super, han sitter jätte bra i den. Den kostar 1600 kr på babyproffsen och finns i olika färger. Köper man den nu får man med ett bord till. Vi valde att köpa färgen: naturell.

Bildbevis

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2009-10-31 20:05:45

sötnosen :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela