Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Mitt lilla charmtroll

Publicerad 2009-11-16 11:30:11 i Alvin <3

Alvin har börjat blåsa bubblor med munnen hela tiden. Det finns inget stopp på´n. "pratar" gör han också hela tiden. Det började i fredags på väg till mamma. Alvin satt i hans nya vagn vilket är en sitt vagn och tittade ut och börjde göra en massa konstiga ljud för sig och tittade upp på himelen. Nu håller han på som tusan med bubblor och ljud här hemma. Det är jätte kul at se honom upptäcka hans mun och vad han kan göra med den.


Min lille Alv i sitt esse.

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-11-16 18:40:10

Det händer så mycket så fort! Vi måste ses snart!

Postat av: malin

Publicerad 2009-11-16 20:39:27

heheh undra om han kommer bli en prat kvarn :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela