Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Det är så roligt att vara förälder

Publicerad 2009-11-11 11:02:34 i Alvin <3

Jag bara älskar att höra mitt barns skratt - finns inget mer smittsamt. Att ha dom här köksäventyren här hemma. Att få sin bebis att somna i sin famn. När man får tillbaka det här barnasinnet med en massa lek, skratt och bus. När man ser likheter av sig själv i sitt barn. Att bara ligga i sängen och mysa hela natten - trotts det blir trångt. Läsa en massa bra böcker med roliga rim. Finns inget bättre än att få se världen med sitt barns ögon - finns masser nytt att upptäcka. När mitt barn tar tag i mitt finger eller hand med sin och omsluter den. När mitt barn tittar på en och ler. Att se den totala tilliten i sitt barns ögon. Att se kärleken lysa från ens ögon. Att ha barn och få känna den otroliga lyckokänsklan varje dag är det bästa som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela