Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Svara med den första bokstaven i ditt namn

Publicerad 2009-03-05 16:51:08 i Allmänt

1. Vad heter du? Sarah
2. Ett ord på fyra bokstäver: Sten
3. Flicknamn: Sabina
4. Pojknamn: Simon
5. Yrke: Socionom
6. Färg: Svart
7. Klädesplagg: Strumpor
8. Mat: Skagentårta
9. Sak i badrummet: Shampo
10. Plats/stad: Stockholm
11. En orsak att vara sen: Sen buss
12. Något man skriker: Sluta!
13. Film: Step brothers
14. Något man dricker: Sockerdricka
15. Band: Spice girls
16. Djur: Svan
17. Gatunamn: Skarphagsgatan
18. Bil: Saab
19. Sång: So what
20. Aktivitet med mer än en deltagare: segling

Aa Lina du hade rätt, tog ibland lite tid att hitta på ett svar :P
testa ni andra med?

Regler: Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om ditt namn börjar på samma bokstav som personen du kopierade detta från så får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2009-03-05 17:29:11

minimoto är någon sorts motorsport :)

spice girl heheh länge sen men hörde

Postat av: Lena Hermansson

Publicerad 2009-03-05 18:59:55

Det var inte lätt att hitta ord till alla svaren,har fortfarande nr 12,13 o 20 kvar hoppas att jag löser det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela