Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Släktmiddag

Publicerad 2009-03-15 17:03:26 i Allmänt

Igår var vi bjudna på middag hos min faster. Det bjöds på plockmat till förätt och potatisklyftor, fläskfile i dragonsås till varmrätt. Till kvällen bjöds det på en massa godis och chips i alla dess sorter. =) Vi åt så mycket att vi inte orkade gå hem sen. hehe =)

Efter middagen kollade vi på videofilmer från förr. Inspelade julaftonar, midsommrar, utflykter och semestrar. Hehe vad roligt vi haft. Och vilka kläder och frisyrer man hade på 80-talet. Så vi såg ut med stora luggar, blusar och spetskragar. haha :D

 Efter det blev det så klart melodifestivalen efter en massa tjat från Richard. ;)  Det var ju verkligen spännande, vad jämt det var mellan Malena och Caroline. Och tur som f*n vann operakvinnan! Först efter juryns röster låg ju alla de "bättre" artisterna bra till, tur vi har dom. Och efter folkets röster kom Caroline och Malena till toppen. Annars hade ju Måns vunnit, vist? Men operan kan ju faktiskt slå utomlans, någon slags chans har vi väl ändå? Hoppas det iallafall!

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2009-03-16 07:15:24

Peters blogg heter mmaandtraining.blogg.se Det e en kampsportsblogg men han skriver oxå om resan:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela