Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Shoppingrunda på stan

Publicerad 2009-03-18 19:33:10 i Kläder

I eftermiddags åkte Malin och jag till stan och shoppa lite. Jag behöver mer kläder där min stora mage får plats i. Tyvärr är det bara H&M och P&P som säljer mamma kläder i stan. Så jag hoppar fortfarande på vanliga avdelningarna. I tröjor och toppar går fprtfarande Xs bra men i byxer behöver jag minst M. Tajts är jätte bra då de är så töjbara för magen. Så idag blev det ett par ljusblåa byx/tajts från Wero moda, en rosa topp från H&M och en vit topp från New yorker.

            
                           

Kommentarer

Postat av: Lena Hermansson

Publicerad 2009-03-18 21:00:41

Fina kläder du köpt.

Postat av: Elin

Publicerad 2009-03-19 08:44:57

jätte fina:) du har börjat gilla blått mycket nu va?:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela