Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Lax, potatis och skagenröra.

Publicerad 2009-03-10 13:24:56 i Allmänt

Idag blev det god lax med kokt potatis och skagenröra med broccoli på sidan om till lunch. Så smarigt!  Lite somrig maträtt. I helgen om det inte snöar kanske det blir att grilla också. :P Får se hur det blir med den saken. Jag vill också ha sill och potatis, gud så gott. Kan våren komma nu då! Tänk er rökt lax, makrill och räkor på Ekön. Eller deras underbara stora härliga glassar. Länktar bara så mycket! :P

Kommentarer

Postat av: Lena Hermansson

Publicerad 2009-03-10 17:28:37

Gud vad gott det ser ut,det får ni gärna bjuda på någon gång kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela