Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Inredning till sovrummet

Publicerad 2009-03-02 16:36:46 i Allmänt

Sovrummet är ett av de viktigaste rummen i lägenheten. I sovrumet vill man ta det lungt och bara koppla av därför är det viktigt med ro och hermoni. Färgen på mina väggar i sovrummet är mycket neutrala och därmed är rummet mycket enkelt att förändra med färger och textil.

Nu är våren snart här där med solen. När solen kommer fram är det roligt med lite färg som förgyller rummet. Det gör liksom rummet roligare. Lila har jag börjat få in i ljustakar och vaser. Köpte oxå gardinlängder i lila som får komma upp snart. Jag har sätt jätte söta plädar, prydnadskuddar och påslakan på hemtex i lila. Det måste också snart inhandlas.
De har mycket fint där. Hoppas sovrummet blir fint i lila till våren. Ni får se bilder när det är klart! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela