Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Välkommen hem kära Alvin

Publicerad 2009-06-04 17:02:19 i Alvin <3

Första natten hemma har Alvin sovit i sin fina säng. Första heldagen hemma har han legat i sin babysitter och i våran famn. Alvin har myst med sin nalle (kanin) han fick av sin pappa som välkommen hem present. På tal om det har också "tant" Malin varit här med världens finaste vas. En stor fin vas med Alvins namn och födelsedatum på. Helt perfekt blev den i våran hylla med finglas. Farmor har också varit här med nya kläder och en jätte fin blomma med hallontryffel till. Så sött och gött! =) Nu ska jag fortsätta mysa med min son...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-05 12:33:41

jag e ingen tant juh :(... men jag kanske kan var det för den där lilla plutten :D

Postat av: Frida Mjösberg

Publicerad 2009-06-08 10:15:42

hej!!



grattis till en jätte söt liten kille!!

ta hand om er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela