Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Tillbax till vardagen

Publicerad 2009-06-22 12:22:47 i Allmänt

Nu är Richard tillbax på jobbet efter pappa ledigheten. Casey är entligen på plats hemma hos oss igen. Allt har verkligen gått jätte bra. Alvin är en sådan snäll pojke. Han skriker bara om han är hungrig. Får hoppas att det fortsätter så. Annars ligger han i vår famn och bara kollar runt och ser allmänt nöjd ut. Det är så härligt! Casey är också jätte nöjd och tillfrids. Hon luktar lite på Alvin och eventuellt pussas lite så går hon vidare. Hon har aldrig reagerat när han skrikit eller nåt. Ute på promenader går hon snällt igemter eller bakom vagnen. Aa det är verkligen jätte skönt att de gått så bra som det hitillst har gjort.

Välkommen hem Casey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela