Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Nu har Alvin fått träffa sina sysslingar

Publicerad 2009-06-12 15:36:58 i Alvin <3

Här om dagen kom min äldsta kusin med hennes två barn och hälsade alvin välkommen till världen. Alvin fick världens mjukaste snuttefilt av dom. Den kommer han nog mysa mycket med. =) Eftersom Sofie är den ända i släkten som har småbarn så är det extra kul att träffa henne då man får mycket goda råd och förslag. Av henne fick jag tillexempel ett armband som man sätter på den sidan man senast amade på för att minnas vilket bröst han ska ammas på sen. Helt perfekt då jag annars ber Richard hålla koll. :P Och så tipsa hon om en kräm som hon hade till såriga bröstvårtor. Hon hade en tub med sig som jag ska testa. Jag är verkligen tacksam för sådana tips! Kevin och Klara verkade intresserade av lilla Alvin. De är så söta! Och igår på studentfirandet fick Alvin träffa hans tredje syssling Elias. Elias är son till  Richards kusin Emily. Så där har vi hans tre sysslingar. Nu får vi se när hans kusiner kommer?? Men det dröjer väl ett tag hoppas jag! ;)

 

 

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-06-12 22:17:27

Vad mysigt ni verkar ha det. Vill oxå =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela