Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Midsommar 09

Publicerad 2009-06-21 21:29:00 i Allmänt

Alvins första midsommar firade vi på lövtadslott. Där dansades det runt midsommarstongen och köptes lotter. Vi hadde picknick på en filt under ett träd. Det var verkligen både mysigt och trevligt. Alvin fick ett gossedjur min faster vunnit på lotterit. Det var en apa som fick hänga på vagnen. Firandet  fortsattes senare hos fam Friman. Där grillades det och lektes. Vi spelade båge kub och så hade vi frågesport. Alvn var verkligen populär. Det känndes som jag knappt fick se honom under kvällen. Han for runt där bland mina släktingar då alla ville mysa lite med honom. Det var härligt att se att han är älskad av så många redan. Aa det var verkligen en trevlig dag/kväll med trevligt sällskap, god mat och super fint väder. =)







Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-06-21 22:19:37

Ni verkar ha haft en super midsommar, härligt!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela