Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Grattis farbror tobbe till studenten!

Publicerad 2009-06-12 15:09:41 i Allmänt

Igår var vi på studentfirande på landet. Richards lillebror tog studenten. Han  var fin i kostum, slips och hatt. Så nu har redan Alvin varit på studentfirande. Där fick han träffa gammelfarmor/farfar för första gången och resterande Hermansson släkten. Gammelfarmor ville genast hålla om lilleman. Sedan fick han vara i farmors famn med. Alvin fick också en del presenter precis som Tobias. Han fick en svartrutig skjorta, strumpor med en fotbolls kille på, en "liten jag" handuk/morgonrock, ett par mjukis tofflor och bodys med bamse, ankor och en bil. Tobias fick ett armband från guldfynd från oss som han verkade gilla. Det blev en del alkohol för´n med det är väl så det ska va, kul var det ilf. Hoppas du fick en fin studentdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela