Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

En vecka i klocket

Publicerad 2009-06-14 21:30:59 i Alvin <3

Denna vecka har vi spenderat hos syrran i klocket. Mamma har nämligen varit i sthlm hela veckan. Hon har varit på studiebesök på olika förskolor och varit på olika föreläsningar om förskolobarn. Denna veckan har vi bara myst och ätit gott. Farbror Tobias kom med present till Alvin. Det blev ett stort baby gym. Den gillade  Alvin skarpt. Han låg och kollade på alla leksaker i olika färger. Han hade också med sig guitar heros som vi spelade hela på kvällarna. Mamma kom hem på fredagen med presenter. Jag fick en fin klänning från Indiska och lille Alvin fick en ny mysig  Bukovski nalle björn. Vi har också varit ute mycket med hundarna, helst på rastgårn. Där trivs dom bra. Jag försökte få några bra bilder på dom i farten. Det var inte det lättaste kan jag säga. =) Vi har också varit uppe hos pappa på minneslunden och visat upp hans barnbarn. Han fick en buket blommor med hundkex och smörblommor av oss. =)



Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2009-06-15 18:28:44

lilla gullungen vad söt han e med casey :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela