Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

En trevlig eftermiddag på landet

Publicerad 2009-06-22 20:05:54 i Allmänt

Idag hade Alvin tid hos BVC. Där mättes och vägdes han. Nu är han 50 cm lång och vägrer 3460 gram. Hans huvud har nu växt och blivit 34, 5 cm. Så han har skött sig väldigt bra. Efter läkarbesöket åkte vi ut till farmor och farfar. Där grillades det både korv och hamburgare. Himla gott! Sedan blev det lite fotboll och pillkastning. Jag vann som vanligt :P förloraren fick en liten kalldusch. 2-0 mig! Får se om det blir någon revanch i helgen? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela