Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Besök hos öronläkaren

Publicerad 2009-06-15 21:24:50 i Alvin <3

Idag hade Alvin tid hos öronläkaren. Där gjorde de ett hörsel test på höger och vänster öra. Han klarade det galant på båda öronen. Skönt att veta att hörseln är okey. Han fick igentligen tid hos öronläkaren för två veckor sedan men då hade han för små öron och sonden var också ivägen. Alvin fck en ny tid istället. =)

I eftermiddas åkte vi ner till Richards jobb och visade upp vår käre son. Alla var så glada åt att se oss och presenter fick vi med. Alvin fick ett par tofflor, mössa, bodys och ett par shorts. Alla ville klämma lite på´n och mysa lite. Det var verkligen trevliga arbetskamrater där på Eon.

Efter besöket på Eon gick vi ner till stan och shoppade lite på H&M till oss alla tre. Alvin fick en body, pike tröja och en stickad tröja. Richard köpte en tunnare tröja och en hood tröja. Jag plockade på mig lite mer *som vanligt*, det blev ett linne, en klänning, underkläder och ett puder. Så nu blir vi fina till midsommar! =)

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-06-15 21:50:55

Här verkar allt gå bra! Roligt att läsa! Blir de ekön i midsommar?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela