Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Alvin på nya äventyr

Publicerad 2009-06-08 18:57:39 i Alvin <3

Idag började vi dagen med lite shopping på Maxihuset. Vi shoppade både till oss själva och till Alvin. Där lunchde vi på ett av deras resturangkök. Det blev kebab med bröd på delicius kebab, mkt gott. Jag ammade även offentligt där för första gången. :s Det kändes lite konstigt med tanke på allas värderingar om ofentlig ammning. Vet att det finns personer där ute som stör sig på det och tycker att man borde låsa in sig på någn toalett lr nåt om barnet blir hungerigt. Jag hör inte till den kategorin då jag tycker att barn liksom vuxna ska få äta om de är hungriga. Finns det något naturligare än att amma? Snälla så töntigt att störa sig på nåt sådant. Nu finns det så bra amningsbhar där det finns en liten ficka att slänga ut bröstvårtan ur. Så man behöver ju inte visa ett dugg när man ammar nu för tiden.

På eftermiddagen var vi på återbesök på sjukhuset igen. Alvin hade gått upp bra i vikt och blev där med utskriven. Det känns verkligen jätte skönt. Nu är han vår!

Sedan kom Rosanna med barnen och hälsade Alvin välkommen till världen. Vi fick en massa kläder, så kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela