Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

1 års saknad på 45års dagen

Publicerad 2009-06-21 21:34:15 i Allmänt

Idag har pappa varit borta i ett helt år. Det känns förjävligt! Hur kan de gått så fort. Jag får nästan ångest när jag tänker på det. Jag vill inte glömma bort honom. Jag vill inte ha några firanden där med minnen utan honom. Usch vad jobbigt det känns. Varför kunde han inte bara ha fått stanna här med oss? Varför hade han inte kunnat få bli morfar? Varför är livet så himla orättvist?

Pappa du är oss så saknad
grattis på 45års dagen
vi älskar dig



Jag och pappa ♥

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2009-06-22 18:02:55

du kommer aldrig att glömma honom han kommer alltid att finnas hos dig..han har blivit morfar och e säkert världens lyckligaste morfar :)

Postat av: Carro

Publicerad 2009-06-23 15:21:28

Postat av: Carro

Publicerad 2009-06-23 15:24:27

Tiden går oerhört fort.. Önskar att han fick vara på vår jord.. Men han finns här, runtomkring er varje dag.. Jag tror att han e en riktigt stolt morfar, o även pappa:) Man glömmer aldrig, om man letar riktigt noga inom sej så kan du nog hitta många fina minnen! Krams

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela