Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Sötaste blusarna.

Publicerad 2009-01-20 15:54:41 i Kläder

Jag hittade de sötaste, sötaste blusarna på www.asos.com . Ohh vad jag önskar jag hade dessa i min garderob!
Tyvärr kan jag inte använda blusar som är tajta hela vägen ner till magen. Där imot kan jag ju ha de som bara är tajta till bysten och vida ner till. Jag tror iallafall att blusen blir en hit i vår. Har sätt ett par fina blusar på bla Vila, Vero moda och H&M oxå. Jag kommer ilf insaffa mig ett par gulliga blusar till våren! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela