Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Som nytt!

Publicerad 2009-01-31 13:08:45 i Allmänt

Igår gick jag och richard på stan och hittade jätte fina saker till vardagsrummet. Det blev nya gardiner, kuddar, filt, ljusbehållare och tulpaner. - Det blev jätte fint tycker vi, som ett annat vardagsrum!

Idag fyller Richard 24 år så då blir det middag med våra familjer. Av mig fick han tre par kalsonger från H&M och en T-shirt från MQ och ett paket har han änu inte fått. Nu har jag masser att göra skriver om kvällen imorn!


 

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-01-31 19:29:59

Vad fint det blev! Härlig grön färg!! Hoppas det går bra ikväll och hälsa grattis till Richard.

Postat av: syster

Publicerad 2009-01-31 23:56:23

tack för ikväll:)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela