Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Mamma kläder??

Publicerad 2009-01-14 18:13:17 i Kläder

Var på stan här om dagen och som alla andra gånger hittar jag inget på mamma avdelningarna i klädaffärerna.
Bara "tant" och mys kläder. Som tur var hittade jag byxor på Vero moda med resår i midjan. Det är ju perfekt nu när magen börjar växa. Sen hittade jag ett par tröjor som var lite större så jag har att växa i. Så härligt det är att se lite färg i klädaffärerna. jag köpte ett par blåa byxor, tröja och t-shirt på Gina tricot men tröjan är från Divided (H&M). En rödrandig tröja och ett vitt linne på H&M också divided. Och så fick jag en ljuslila t-shirt från Bik bok av Richard. Från Vero moda blev det två par gråa byxor och en vit bagi tröja. Så nu har jag lite kläder att växa i. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela