Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Barnvagn

Publicerad 2009-01-11 16:54:11 i Graviditet nr 1

Japp, vi har redan köpt barnvagn! Det var så att vi fick ett bra pris på en vagn av en arbetskamrat till svärmor. Så  vi fick den av mina snälla svärföräldrar. Det är en Mogi -08 som knappt är använd med nya däck o allt. Svart blev det som passar till båda könen. Jag vet att jag sa att jag aldrig skulle ha en svart vagn (som alla andra) men men. Man kan ju faktiskt köpa blått/rosa tillbehör sen. Det blir nog jätte bra! Vi ville ju inte lägga mycket pengar på liggvagnen eftersom man bara använder den i ca 6 månader, och lägga mer pengar på sittvagnen.

Nu är jag redan inne i månad 5, v 17. Gud vad fort det går, jag hinner inte med. =) Magen är ganska så platt fortfarande, men har fått en liten kula nedanför naveln iallafall. ;) Lägger ut bilder på den när det börjar synas mer. =)
Den 23/1 ska vi på ultraljud igen, längtar så! ska bli så roligt att se hur beban växt och höra hjärtljudet igen.


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-11 20:25:25

Oohh vad fin!! Spännande det här! Har varit och hälsat på bebis Flora idag. Så söt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela