Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Utmanad!!!

Publicerad 2009-02-11 14:02:46 i Allmänt

Har blivit utmanad av min kära kussin Carro http://wondergiirl.blogg.se/

Regler:
- Gå in i mappen ''mina bilder''
- Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
- Släng upp bilden från mappen och skriv något om den
- Utmana några andra personer och länka till dom



Såklart blev det en bild med Casey på då nästan alla bilder är på henne! :P
Här bodde jag hemma och hade precis blivit tillsammans med richard. Casey är ca ½ år här.

Jag utmanar Min Systerryster, Malin och Lina ;)

Kommentarer

Postat av: syrran

Publicerad 2009-02-11 19:18:35

åhh casey är världens sötaste, saknar henne! men imorgon ses vi:D<3

Postat av: Carro

Publicerad 2009-02-11 20:44:34

Nae så söt:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela