Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Shoppingrunda i Ingelsta

Publicerad 2009-02-27 13:42:39 i Allmänt

Igår vart det en liten shoppingrunda i Ingelsta. Först blev det babyland och babyproffsen. Där hittade vi en mjuklift för 49kr och nappflaskor för 9kr, mkt prisvärt så då passade vi på. =) Vi vill igentligen inte köpa så mycket i förväg då man vet bättre sen vad som behövs och är finast för bebisen. Sen kommer man ju få så mycket av nära och kära som vill välkommna den lilla till världen.

Sen åkte vi till Media markt och köpte en laptop, det blev en Simens. Den verkar mycket bra än så länge. Efter Media markt blev det en tripp till Em där vi köpte en bokhylla i valnöt. Mycket fin måste jag säga. Nu fattas det bara en skänk i valnöt med. Får se om man hittar nått vartefter. =)

Ikväll bir det att fixa här hemma, då bokhyllan kommer. Det blir fläskfile och potatisgratäng til kvällen med tända ljus och en massa godis till efterätt. =)

Imorgon fm blir det en fika på stan, det ska bli roligt att träffa tjejerna igen. Får se om de har nått nytt skvaller. På em blir det teater. Vi ska se komedin Hal som en ål. Får hoppas den är bra!

      

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-27 14:57:39

Låter som en underbar kväll! :D Den ser jag framemot! :D

Postat av: Lena Hermansson

Publicerad 2009-03-02 21:40:20

Bokhyllan ser fin ut,kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela