Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Richard 24 år!

Publicerad 2009-02-01 13:29:39 i Allmänt

Gårdagen blev lyckad som tur var, då jag var lite orolig för maten innan. Har ju aldrig haft middagsbjudning här för så många innan. Maten vi bjöd på blev tacopaj, stor fräch sallad, nybakat bröd med en stark ost till. Alla tyckte det smakade gott! De flesta tog tillochmed två gånger. =) Dock blev det en del mat över då vi gjorde 2 plåtar paj. Richard fick en massa paket, mest kläder. Både mjukiskläder, finkläder och underkläder. Han blev supernöjd! Paketet han fick öppna på kvällen av mig var en "pappabok" där han kunde skriva sina tankar om att bli förälder. Där kunde man också klistra in bilder på före och efter kort. Det roliga är ju faktiskt att han gått upp mer än mig än så länge. :D

Nu ska vi hälsa på min kusin och hennes familj. Ska bara köpa en buket med färgglada tulpaner innan.

Bilder på Casey och Richard:

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-02 11:21:20

världens sötaste hund

Postat av: Richard

Publicerad 2009-02-02 11:21:57

Glömde skriva att jag är grymt snygg! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela