Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Myser i solen

Publicerad 2009-02-09 12:10:51 i Allmänt

Casey drar sig till solen när den väl kommer fram. Hon bara älskar att ligga och gassa i solen. Direkt när solen kom fram hoppade hon upp i soffan o la sig i solen. :D

Hon är en riktig mys hund. Vi myser hela dagarna och nätterna. Vi ligger i skeden varje natt. På morgonen när jag vaknar ligger hon oftast vid fötterna och så kryper hon fram till mig och myser. Det finns ingen mysigare hund än du Casey. Sitter man på soffan i vardagsrummet eller på en köksstol i köket vill hon gärna upp i knät och vara social med oss. Kan inte annat än säga att hon är dö härlig. Man kan tro att hon är en liten knähund, men igentligen väger hon 25kg och är en så kallad "kamphund". Känner man henne som jag skulle man aldrig kalla henne det.

Utan dig Casey, vem vore jag då? Utan dig, hur hade jag klarat mig genom sorgen då? Casey du skänker mig så mycket glädje och kärlek som jag nu inte klara mig utan. Vad skulle jag göra utan dig? Jag älskar dig så, min bäste vän!



Kommentarer

Postat av: Richard

Publicerad 2009-02-09 12:34:56

Lätt världens underbaraste hund :D Älskar henne så!

Postat av: Syrran

Publicerad 2009-02-09 13:02:08

ahh världens bästa!! skulle aldrig klarat mig utan henne heller...lööööv<3

Postat av: malin

Publicerad 2009-02-09 20:49:37

hon e så myssig och go.

"kamphund" nae det e absolut inte casey det ;)

Postat av: Lina

Publicerad 2009-02-09 21:55:18

Lite läskig är hon väl i alla fall ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela