Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Ljusparty!

Publicerad 2009-02-18 21:32:38 i Allmänt

Ikväll var det ljusparty hos malin. Mycket trevligt, igentligen är jag inget fan av sådanna partyn men med trevligt folk är det kul att titta lite. Annars är det ju så dyrt och så får man så lite för pengarna. Har blivit bjuden på sådanna kryddpartyn, sexpartyn och allt vad de kan vara förr men jag har faktiskt skippat de! Jag beställde inget, men jag hitta en massa söta grejer. Kanske blir det nåt nästa gång? :P  

 

Kommentarer

Postat av: Lena Hermansson

Publicerad 2009-02-19 13:49:35

Har varit på några ljusparyn,det är roligt men det blir dyrt har handlat lite.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela