Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Kusinvitamin

Publicerad 2009-02-02 11:42:13 i Allmänt

Igår var vi på fika hos min kusin och hennes familj i deras fina hus. Deras söta barn var verkligen i farten, de är så härliga. Man blir så glad av barn. De har sådan energi och utsrålar sådan glädje att man bara måste le. Vi fick en massa bra råd och tips av dom om att bli förälder och allt som behövs i början. Det är faktiskt mycket man inte tänker på. Man tänker mer på de större sakerna som spjällsäng och barnvagn. Men nu fick vi tips om tex en "grej" man har i badbaljan som man kan lägga barnet i så man slipper hålla upp h*n helatiden, väldigt smart! Som sagt det är mycket vi behöver inskaffa oss nu. Jag som tycker vi skaffat oss så mycket redan. Nae det var mycket trevligt att träffa familjen, vilka gullungar!

Kommentarer

Postat av: richard

Publicerad 2009-02-02 14:52:44

Vilken bra bild det blev :D Super fotogragen Sarah!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela