Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Insperation från ELLE

Publicerad 2009-02-12 10:34:10 i Kläder

Bläddrar lite i tidningen ELLEs efterlängtade trendbibel för våren 09 och hittar massor av mode. Både smink tips till våren, frisyrer och kläder. Enligt ELLEs modeteam är det flätan som syndes mest bland designerna. Sminket i vår ska vara klara accentfärger och 80-talsreferenser är också stort, tänk powerkvinna med bakåtslickat hår och rött läppstift. På naglarna kommer vi se fransk manikyr och bleka naturliga nagellack. Hetaste modellooken i vår är ett sunt utseende, tänk Helmut Newtons amazonkvinnor, skarpa baddräkter, fräsch hy, friskt hår, à la Elle Macpherson.


Kolla in glada 80-talet, ser det inte färglatt och kul ut?


Randigt och fransar håller i sig till våren med, kul!


Mycket ögonskugga i orange och rosa med röda läppar, snyggt till våren!


Knuten börjar redan visa sig, mycket stillrent och fint!

Kommentarer

Postat av: Richard

Publicerad 2009-02-12 12:38:17

Du och dina kläder, smink, hår etc :P Älskar dig beauty!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela