Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Tomtegröt

Publicerad 2009-12-07 13:22:32 i Allmänt

Hela morgonen har jag stått i köket och kokat risgrynsgröt som är så gott. Men gud vilken tid det ska ta (en hel timme). Och röra om får man göra nästan helatiden vilket man inte riktigt har tid med när man har en 6 månaders bebis. Alvin blev lite frustrerad på mig när jag stod framför spisen helatiden. Jag försökte servera honom med leksaker som han bara tappar och blev galen på. hehe =) Men tillslut var gröten klar och det blev såååå gott. Vad vore julen utan tomtegröt?


Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-12-07 16:01:00

hmm tomtegröt och är det ett gals cola jag skymtar där med :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-08 10:47:04

Must :D

Postat av: malin

Publicerad 2009-12-08 18:23:41

hahaha oki samma skit :D

Postat av: Sarah

Publicerad 2010-01-14 12:08:59

okey? :S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela