Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Rundvandring pa byn

Publicerad 2009-12-19 12:19:32 i Resa

varken igàr lr idag har vi fàtt bada i havet. Det àr nàmligen vàgor stora pà flera meter sà det àr ród flagg. Vi har dà fàtt nója oss med ett dopp i poolen. Dagarna spenderar vi pà stranden och kvállarna pà byn. Vi shoppar smycken gjorda av lavasand och vulkan sten och mycket annat. Imorgon har vi bestàllt en resa ut pà Atlanten ´med en segelbàt dár vi ska fà se delfiner och valar. Det ska verkligen bli skit kul!  


Kram pà er fràn oss pà Teneriffa







Kommentarer

Postat av: tesssan

Publicerad 2009-12-22 12:04:20

låter dom ni har väldigt trevligt och här hemma blir man lite avunsjuk.

Postat av: Lina

Publicerad 2009-12-22 21:02:30

Hoppas ni haft det toppen i la spania! Och får som vi en smärre köldchock när ni mommer hem. =) Hoppas vi kan ses snart! Kram Lina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela