Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Då var semestern över

Publicerad 2009-12-31 08:27:16 i Resa

Teneriffa var verkligen en vacker ö. Ön var så härlig och underbar med sol, bad och vacker natur. Tyvärr kunde man inte bada i Atlanten pga röddflagg då det var höga vågor. Jag och mamma gick i vattnet för att känna med fötterna och en våg tog oss direkt, så vi fick verkligen känna på vågens kraft. Stranden var helt underbar vacker med svart sand från vulkanen. Den var så häftig! Vi åkte till slut ut i Atlanden och såg både delfiner och valar. Det var så jäkla coolt! Det var dock lite jobbigt att segla på de höga vågorna då vi blev sjösjuka som tusan. Som tur var spydde ingen av oss då ca 80% av passagerarna gjorde det. Hemskt! Sedan åkte vi på någon magsjuka. Jag fick kramper i magen och sydde som en kalv tills lälkaren kom och gav mig en spruta med Primperan. Sedan smittade jag min stackars son Alvin sedan Richard som sedan smittade min syster och hans bror när vi kom hem. Så då var det skönt att komma hem när man varit så sjuk ilf.

Resan i det stora hela var verkligen lyckad trotts sjukdom. =)












Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2010-01-02 20:35:54

guu va häftigt att ni fått sett valar, helt otroligt:) sjukt de va me svart strand då:) haha synd att de inte blev mycke bad i havet! allt såg verkligen härligt ut:) Vi vill träffa er o er lilla knodd snart som snart inte e så liten längre.. vi måste bestämma nåt.. hade bra kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela