Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Big Comedy

Publicerad 2009-04-19 11:30:09 i Allmänt

Ikväll blir det ståupp på Louis De Geer. Mamma bjuder med hela familjen. Det ska verkligen bli roligt att gå på standup. Jag har höga förväntningar på föreställningen då de mest kända komikerna ska uppträda. David Batra, Johan Glans, Petra Mede, Lennie Norman, Johan Rheborg, Henrik Schyffert och Peter Wahlbeck.

Innan ska vi ut och äta en matbit också. Får se vad det blir för gott. Jag röstar på kina eller grekiskt! Skriver imorn vad det blev och hur mycket vi skrattade. =)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-19 21:57:33

Vad roligt det låter!! Har alltid velat gå på något sådant. Hoppas ni blev nöjda!!

Postat av: Lina

Publicerad 2009-04-19 21:58:46

Vad roligt! Har alltid velat gå på något sådant. Hoppas ni blev nöjda!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela