Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

♥ 4 års dagen ♥

Publicerad 2009-04-26 16:23:23 i Allmänt



Idag är det Richards och min årsdag. Idag har vi varit tillsammans i 4 år. Vi räknade upp lite vad vi gjort i våra år tillsammans och kom fram till: 2005 - blev vi ett par. 2006 - flyttade vi i hopp. 2007 - förlovade vi oss. 2008 - väntar vi vårt första barn. 2009 - kommer vårt första barn till världen. Så vi har ju gjort lite iallafall. =) Undrar vad som händer 2010? Bröllop kanske, eller vad säger du Richard? :P

Vi firar denna dag i den vackra solen på Halvars och till kvällen blir det grillat. Med detta blogginlägg vill jag också passa på att skriva några ord till dig Richard. Jag vill börja med att tacka dig för dessa 4 åren vi haft tillsammans. Jag vill också tacka för att du stått ut med mig under tuffa tider mm. Tack för alla packet, middagar och alla hastiga pussar jag fått. Tack för att du kommer ihåg att jag finns!

 ♥



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-26 16:56:49

Grattis på 4-årsdagen hoppas att det blir en bra dag :)

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-08-21 10:56:27

Aaah måste bara kommentera :D Sitter o läser lite av dina gamla inlägg, och här står det ju "kanske gifta oss 2010.." OCH vad gjorde ni då =)

Häftigt , det kunde ni kanske inte tänka er när du skrev det här..



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela