Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

2008-09-17

Publicerad 2008-09-17 10:40:58 i Allmänt

♥ Min älskade far ♥

Saknaden efter dig är stor, allt känns bara så tomt.

Jag älskar och saknar dig så mycket att det gör ont.


Det värker i min hals, jag får ingen luft.

En klump i magen och jag vill bara försvinna.


Alla dessa känslor och all förtvivlan utan att kunna dela med mig.

Det värker i bröstet, vart kan jag ta vägen?


All ängslan och värk tar över.

Varför kan jag inte bara försvinna med dig?


Drömde i natt om dig.

Vi grät i varandras famnar.

Jag minns att jag frågade dig om vi skulle få vara tillsammans igen.

Du svarade -Det är vi hela tiden, men kanske inte som vi hade velat.

Jag frågade ifall du skulle hälsa på mig igen.

Då svarade du -Jag finns med dig hela tiden, överallt, vart du än är!


Jag vet pappa att du är med mig, det känner jag.

 Men hade jag fått bestämma hade du funnits kroppsligt istället för själsligt.

Så vi kan diskutera med varandra igen, skämta och skratta som vi brukade göra.

För det är det jag saknar mest. För prata med dig gör jag hela tiden!


Jag vet att om du fick bestämma hade du varit kvar oss.

Tyvärr kunde vi inget göra när domen kom.

men pappa du ska veta att du är min tappra hjälte,
 jag älskar dig så!


Kommentarer

Postat av: Richard

Publicerad 2008-09-17 12:25:24

Gud va fint du skriver min älskade. Jag saknar din far något otroligt jag med. :(

Postat av: Lina

Publicerad 2008-09-18 20:52:03

Ni är så starka! Beundrar er till 1000!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela