Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

En efterlysning på höga stövlar i svart!

Publicerad 2008-09-29 14:06:40 i Kläder

Jag är ute efter ett par riktigt höga stövlar, helst ska de vara över knät.
Jag har inte lust att lägga flera tusen på ett par stövlar. Utan jag kan nöja mig med ett par halv långa stövlar runt 500 - 1000 kr. Jag sprang på stan idag och kollade lite i de få skoaffärerna vi har på drottninggatan och hittade inga höga stövlar. Så nu tänkte jag kolla lite på nätet.


De här är ifrån www.steveMadden.com 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela