Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Shoppingturen utanför stan

Publicerad 2008-10-02 13:01:20 i Allmänt

Idag åker vi utanför stan och shoppar. Vi ska till nån Lågprisaffär i Mjölby och sen blir det en sväng till Ikea med. I affären i mjölby skulle det finnas gardiner till bra pris. Jag behöver lite förnyelser hemma. Får se om det är nåt att ha där ute i "bonhålan". På Ikea är jag ute efter lite allt möjligt, brukar ilf bli en påse full med små saker. :P Det är alltid kul att titta på saker där. Kanske hittar jag lite snygga ramar till mina fina kort jag tagit i skogen. =)



Kommentarer

Postat av: Richard

Publicerad 2008-10-02 15:02:17

Hehe, handlade inte för mkt bara :P

Postat av: Lina

Publicerad 2008-10-02 21:21:54

Visst ska vi gå i skogen snart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela